آلماوآوین وآنیساآلماوآوین وآنیسا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

سه قلوهاعشق مامان وبابا

روزانه های 10و11ماهگی

1392/10/20 12:53
نویسنده : مامان مژگان
972 بازدید
اشتراک گذاری

 

 جیگرای مامانی اینجا شب یلداست اولین یلدای زندگیتون امیدارم عمرتون هم مثل یلدا طولانی باشه

شام روخونه مامان فاطی بودیم خاله مریم وعموسهیل هم اومدن بعدازشام رفتیم خونه مامان فریبا 

عمه سمانه اینا هم بودن کلی هم اونجا بازی کردین بعد ساعتای 12 ازاونجایی که خوابی در چشمان 

شما دیده نمیشد وعموممد(عموی مامانی)اومده بودن خونه مامان فاطی زنگ زدن که دیانا میخواد با 

بچه ها بازی کنه ما هم رفتیم در کل شب خیلی خوبی بود چون شماها

 

آنیساو باباممدی

 

 

 آلما وعمه ثنا

 اینجا به صرف آبگوشت خونه مامان فریبا دعوت بودیم چون شما عاشق آبگوشتین

آفرین به بچه های حرف گوش کنم که انقدرساکت نشستین 

 

 

 

 

آلما در حال به هم ریختن اتاق عمه ثنا 

 

 

آنیسا2دقیقه بعداز بیدارشدن الهی مامان فدای خنده ات بشه

 

92/8/19اولین مروارید آلما خانوم بیرون زد البته این عکس مال چند وقت بعدشه چون شما اجازه نمیدادین مامان از مرواریدای خوشملتون عکس بگیره

 92/8/23اولین مروارید آنیسا خانوم

92/9/2اولین مروارید آوین خانوم

 

 

 

ا

نزدیک محرم که میشه روزشماری میکنم چون یه حال وهوای دیگست 

خونه مامان فریبا اینا هیئت هست و همه 10 روز میان اونجا وعاشقونه واسه امام حسین 

خدمت میکنن.من یه جورایی شما رو ازین هیئت دارم چون شما پارسال این موقع تو دل مامانی

بودینو منم تمام این 10 روز از امام حسین خواستم که نگهداره شماها باشه و به حق حضرت 

علی اصغرش شماها صحیح وسالم بیاین بغل مامانی قربون امام حسین واهل بیتش

امسال که باشما سخت بود ایشالا از سال دیگه که بزرگتر میشید تا جایی که بتونم ازم بر بیاد 

خادمیه امام حسین ومیکنم .

اینجا تو تراس مامان فریبا مشغول خوردن سیب زمینی های قیمه هستین به همراه یسنا نوه 

عمه مهناز(عمه بابایی)که دوروز از شما کوچیکتره

 ظهرتاسوعا با مامان بزرگا

 

 

 ظهر عاشورا خونه مامان فریبا

 

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان دوقلوها
17 دی 92 15:18
سلام، خدا کوچولوهای قشنگتون رو براتون حفظ کنه، ماشاالله خیلی نازن. و البته به شما هم توانایی بده . من که با دوتا کم آوردم.
سولماز
2 بهمن 92 22:33
هزار ماشاالله خدا خودش مراقبشون باشه خیلی نازند من هم سه قلو دارم سر بزنی خوشحال می شیم
ی مامان منتظر
7 بهمن 92 12:05
سلام وااااااای خدا حفظشون کنه چقدر ناز و ملوسن
مامانی محمد طاها
9 بهمن 92 0:28
تولد سه قلو ها مبارک
مهدیه
9 بهمن 92 13:25
نازی سه قلو خدا حفظشون کنه تولدشون مبارک
مامان آینده
9 بهمن 92 15:49
سلام مامانی.چه نی نی های نازی.هرکدوم یه جور قشنگن. تولدشون مبارک. راستی منم مژگانم و عاشق دوقلو مامان آینده
مامان علی کوچولو
9 بهمن 92 22:36
سلام دوستم تبریک میگم بابت سه فرشته های کوچولوی نازتون... واقعا برام جالب بود خدا براتون ببخشه
نازنین مامان امیرعلی
11 بهمن 92 17:16
سلام عزیز دلم قربونتون برم من که اینهمه نازید زنندگی شیرین وسختی دارید من از دو تا شدن فرشته هام میترسم دیدن وبلاگت بهم انگیزه داد عزیزممممم بووووووووووووس خدا قوت